Thursday 15 December 2011

56 ke 108 follower!!!!!!

hai..selamat hari khamis!!!!
hehe..
sehari lagi kerja then cuti..
hihii..
mak aiii terkojut bebenor 
biar pun follower cikit lagi 
nak dibandingkan korang 
tapi aku tetap terkejut 
yela dekat seminggu jugak aku tak masuk ofis 
sebab da kerja kat luar
and tak boleh updates blog..
tapi tadi sampai2 terus aku terjah blog..
mana tak terkejut minggu lepas 
baru 56 minggu 198..
alhamdulillah bertambah kawan2 alam maya aku..
hehe..
ok nanti aku follow blog korang and terjah blog korang yer..



p/s : nak tambah kenalan jom join segmen and support blogger lain..;-)

5 comments:

CIK MIN - MIN said...

wahh bestlaaaaaa

are_lin@yu said...

huhu...alhamdulillah..dpapat kawan2 bru..;-)

Musyirah :) said...

woaahhh ! seronoknyaaa ! nak jugak mcm tu :')

QasehnyaRania said...

tahniah yer.teruskan menulis =)

are_lin@yu said...

hehe..yup..insyaAllah..tq support..;-)