Friday 23 December 2011

My Mom's Birthday

1 January 2012...
Birthday Mama aku..
hmm pening fikir nak bagi hadiah apa..
tak da idea..
tapi mama aku suka selendang yang da banyak batu tu..
penat aku and Mr Anip cari..
jumpa memang jumpa 
tapi tak da warna dia dia suka..
aku plan nak beli warna merah atau hitam..
tapi tak da yang berkenan..
huhu..
last2 pergi Econsave Bangi 
ingat nak cari jam elektronik tu..
Mr Anip punya idea..
tapi cari2 tak da..
then jumpa 1 benda..
hehe..
Mr Anip ok jugak bagi ni..
hehe..
lagi pun mama aku memang suka..
hehe..
memang setiap kali birthday mama dengan abah 
mesti aku dah pening nak beli apa..
yela adik2 yang kecik pun bagi hadiah 
takkan aku tak bagi..
hehe..
so balik ni boleh aku bagi siap2 tak payah pos dah..
hehe..


p/s : kena fikir birthday abah lak nak bagi apa 1.03.2012 ni..huhu

No comments: