Thursday 12 January 2012

argghhhh aku terlewat...

first time ni dalam tempoh 6 bulan aku kerja,ni first aku terlewat..gara-gara bangun tidor mata aku tak leh buka then aku sambung tidor balik..jam yang kunci pun aku tutup..then jaga-jaga jam dah pukul 8.13 a.m...nasib bukan pukul 9.00 a.m..tidak jenuh aku..macam mana ni masuk kerja pukul 8.30 a.m...aduhhh jadi mesin basuh aku pagi tadi..macam lipas kudung..sana-sini aku lari..mandi siap cukup syarat ja..hehe..fuhhh penat aku macam ni...akhirnya 8.24 a.m aku siap jugak...dengan sepantas kilat aku pulas minyak motor tak nak terlewat..huhu..at last pukul 8.30 a.m tepat aku sampai ofis..tak dapat aku bayang keadaan aku pagi tadi..hahaha..lucu betul.jangan jadi macam aku nasib tak busuk and nasib ofis aku ada aircond..tak dalah orang bau aku..haha..pengajaran untuk aku confirm tak nak buat dah..

p/s : rasa happy student semalam dah makin faham..seronok ngajar..hehe

2 comments:

Aleen Aiden said...

owh,kiranya takdela terlewat sampai ke ofis ye..alin duk bayang mula2 tadi pukul 9 10 juga masuk ofis.hu3

are_lin@yu said...

hehe tula pasal tapi penat jugak siap..huhu