Thursday 9 February 2012

Morning,Selamat Pagi..

Selamat Pagi Cinta...Selamat Pagi Kasih..Selamat Pagi Sayang...aisey,lambat lagi aku bangun tadi..hmmm terlepas subuh..tak tahu nape minggu ni susah ja nak bangun...malu mak aii asyik Mr Anip ja yang kejut..;-(..tapi nak buat camna mata susah nak buka..mimpi ngeri pagi tadi..berkawan ngan orang ntah apa-apa..kecik ja budak tu dok syok kat aku pastu asyik ikut ja mana aku nak p..takut bebs...rasanya petanda nak suruh aku buat baik kot,sebab budak tu macam nak suruh aku buat kejahatan..adusss banyak dosa ni...dengan bapak dia pun ada sekali..sebenarnya aku pun tak tahu apa aku tulis...hahaha..mimpi yang blur....





5 comments:

CINTA UNTUK KITA said...

hehehe lepas bangun dr tidur mesti mimpi ti kita tak akan ingat sepenuhnyakan,samar2 je.. huhu

are_lin@yu said...

cinta untuk kita : aha betul2..rasa macam mimpi ja..tapi memang mimpi pun..haha

Noor Fatin said...

selalu lupa apa yg saya mimpi malam tu.. hehehe bila bangun dah xingat. aduhh :P

are_lin@yu said...

aha betul tu fatin..ayu pun selalu jadi macam tu..kadang2 penat..hehe

Noor Fatin said...

aah. saya memang aktif kat grup 1989 tu! wahh xsangka ayu dari situ jugak! serius xsangka.. hehehehe. lupa dah ayu. saya kenal dgn faiq pun dari situ jugak :)

kitorg dlm grup tu skrg masih bersama. sentiasa bersama. heeheh banyak gila dapat kawan dari grup tu, sampai skrg.. suka sgt grup tu.. banyak sgt kenangan.. hehhe..

skrg frenster dah xde. diorg kata saya ni ratu post sbb saya post dah lebih 24k+++ dalam grup tu.. lepas tu dah stop sjak ada fb. lepas tu frenster pn dah tukar jadi tempat game. hilang habis post2 saya dah~ hee